R. R. DURUCASU And U. ISAYEVA, "INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1," Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2, pp.202-216, 2024
DURUCASU, R. R. And ISAYEVA, U. 2024. INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1. Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2 , 202-216.
DURUCASU, R. R., & ISAYEVA, U., (2024). INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1. Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2, 202-216.
DURUCASU, REMZİ, And ULKAR ISAYEVA. "INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1," Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2, 202-216, 2024
DURUCASU, REMZİ R. And ISAYEVA, ULKAR. "INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1." Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2, pp.202-216, 2024
DURUCASU, R. R. And ISAYEVA, U. (2024) . "INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1." Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research , vol.4, no.2, pp.202-216.
@article{article, author={REMZİ REHA DURUCASU And author={ULKAR ISAYEVA}, title={INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1}, journal={Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research}, year=2024, pages={202-216} }