Atıf Formatları
Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. TİMUR Et Al. , "Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46, 2016

TİMUR, M. N. Et Al. 2016. Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46 .

TİMUR, M. N., ÇEVİK, S., & KIYIK KICIR, G., (2016). Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46.

TİMUR, MEHMET, SAMET ÇEVİK, And GÜZİN KIYIK KICIR. "Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46, 2016

TİMUR, MEHMET N. Et Al. "Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46, 2016

TİMUR, M. N. ÇEVİK, S. And KIYIK KICIR, G. (2016) . "Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.9, no.46.

@article{article, author={MEHMET NECDET TİMUR Et Al. }, title={Destinasyon Marka Stratejisi Olarak Mega Etkinlik Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti Örneği}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2016}