T. A. ERKILIÇ And B. HİMMETOĞLU, "İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2, pp.94-108, 2015
ERKILIÇ, T. A. And HİMMETOĞLU, B. 2015. İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2 , 94-108.
ERKILIÇ, T. A., & HİMMETOĞLU, B., (2015). İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2, 94-108.
ERKILIÇ, TURAN, And BEYZA HİMMETOĞLU. "İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2, 94-108, 2015
ERKILIÇ, TURAN A. And HİMMETOĞLU, BEYZA. "İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2, pp.94-108, 2015
ERKILIÇ, T. A. And HİMMETOĞLU, B. (2015) . "İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.5, no.2, pp.94-108.
@article{article, author={TURAN AKMAN ERKILIÇ And author={BEYZA HİMMETOĞLU}, title={İdealist Felsefenin Eğitim Yönetimine ve Klasik Yönetim Yaklaşımlarına EtkileriImpacts of Idealism on Educational Administration and Classical Management Approaches}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2015, pages={94-108} }