Atıf Formatları
Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. K. SUHER And N. B. İSPİR, "Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.80-94, 2008

SUHER, H. K. And İSPİR, N. B. 2008. Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2 , 80-94.

SUHER, H. K., & İSPİR, N. B., (2008). Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, 80-94.

SUHER, HASAN, And NEVZAT BİLGE İSPİR. "Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, 80-94, 2008

SUHER, HASAN K. And İSPİR, NEVZAT B. . "Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.80-94, 2008

SUHER, H. K. And İSPİR, N. B. (2008) . "Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.80-94.

@article{article, author={HASAN KEMAL SUHER And author={NEVZAT BİLGE İSPİR}, title={Türk Dergi Reklamlarında Cinsellik: Önyargı Ya Da Gerçeğin Yansıması}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2008, pages={80-94} }