E. ASLAN, "Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-27, 2010
ASLAN, E. 2010. Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2 , 1-27.
ASLAN, E., (2010). Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 1-27.
ASLAN, ELİF. "Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 1-27, 2010
ASLAN, ELİF E. . "Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-27, 2010
ASLAN, E. (2010) . "Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-27.
@article{article, author={ELİF EROĞLU HALL}, title={Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2010, pages={1-27} }