Atıf Formatları
Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Karaca, "Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21, pp.299-321, 2011

Karaca, G. 2011. Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21 , 299-321.

Karaca, G., (2011). Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21, 299-321.

Karaca, GÜLÇİN. "Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21, 299-321, 2011

Karaca, GÜLÇİN. "Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21, pp.299-321, 2011

Karaca, G. (2011) . "Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.21, pp.299-321.

@article{article, author={GÜLÇİN KARACA}, title={Görsel Sanatlar Eğitiminde Kopya Yönteminin İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılıklarına Etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={299-321} }