Atıf Formatları
İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKARSU, "Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı," In İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler , Ankara: Serüven Yayınevi, 2023, pp.299-317.

AKARSU, H. Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı. 2023. In İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler , Serüven Yayınevi, Ankara, 299-317.

AKARSU, H., (2023). Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı. İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler (pp.299-317), Ankara: Serüven Yayınevi.

AKARSU, HALUK. "Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı." In İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler , 299-317. Ankara: Serüven Yayınevi, 2023

AKARSU, HALUK. "Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı." İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler , Serüven Yayınevi, 2023, pp.299-317.

AKARSU, H. (2023) "Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı", İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler . Ankara: Serüven Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={HALUK AKARSU}, chaptertitle={Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı}, booktitle={ İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={Ankara},year={2023} }