Ö. G. DİNÇ And Y. KILIÇASLAN, "HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.135-162, 2021
DİNÇ, Ö. G. And KILIÇASLAN, Y. 2021. HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1 , 135-162.
DİNÇ, Ö. G., & KILIÇASLAN, Y., (2021). HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 135-162.
DİNÇ, ÖZLEM, And YILMAZ KILIÇASLAN. "HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 135-162, 2021
DİNÇ, ÖZLEM G. And KILIÇASLAN, YILMAZ. "HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.135-162, 2021
DİNÇ, Ö. G. And KILIÇASLAN, Y. (2021) . "HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.135-162.
@article{article, author={ÖZLEM GÜL DİNÇ And author={YILMAZ KILIÇASLAN}, title={HİZMET SEKTÖRÜNDE REKABET EDEBİLİRLİK VE VERİMLİLİK}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={135-162} }