A. GÜNDOĞAN And M. GÜLTEKİN, "Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar," 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. , 2017
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. 2017. Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar. 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. .
GÜNDOĞAN, A., & GÜLTEKİN, M., (2017). Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar . 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi.
GÜNDOĞAN, ASLI, And MEHMET GÜLTEKİN. "Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar," 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 2017
GÜNDOĞAN, ASLI And GÜLTEKİN, MEHMET. "Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar." 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. , 2017
GÜNDOĞAN, A. And GÜLTEKİN, M. (2017) . "Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar." 26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ASLI GÜNDOĞAN And author={MEHMET GÜLTEKİN}, title={Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar}, congress name={26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi.}, city={}, country={}, year={2017}}