Atıf Formatları
5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. AK Et Al. , "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi," 2. International 21st Century Educational Research Congress , vol.2, Burdur, Turkey, pp.483-493, 2024

AK, G. Et Al. 2024. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi. 2. International 21st Century Educational Research Congress , (Burdur, Turkey), 483-493.

AK, G., AKAY, E., & KARASU, H. P., (2024). 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi . 2. International 21st Century Educational Research Congress (pp.483-493). Burdur, Turkey

AK, GAMZE, ELİF AKAY, And HALİSE PELİN KARASU. "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi," 2. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Turkey, 2024

AK, GAMZE Et Al. "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi." 2. International 21st Century Educational Research Congress , Burdur, Turkey, pp.483-493, 2024

AK, G. AKAY, E. And KARASU, H. P. (2024) . "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi." 2. International 21st Century Educational Research Congress , Burdur, Turkey, pp.483-493.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GAMZE AK Et Al. }, title={5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi}, congress name={2. International 21st Century Educational Research Congress}, city={Burdur}, country={Turkey}, year={2024}, pages={483-493} }