N. EKİCİ And B. Z. ERDOĞAN, "Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması," 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, 2017
EKİCİ, N. And ERDOĞAN, B. Z. 2017. Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey).
EKİCİ, N., & ERDOĞAN, B. Z., (2017). Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması . 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey
EKİCİ, NEZAHAT, And BAYRAM ZAFER ERDOĞAN. "Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
EKİCİ, NEZAHAT And ERDOĞAN, BAYRAM Z. . "Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, 2017
EKİCİ, N. And ERDOĞAN, B. Z. (2017) . "Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEZAHAT EKİCİ And author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN}, title={Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısı ve Satın Alma Niyetinin Bireylerin Yanlı İyimserlik Düzeyleri Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}}