Atıf Formatları
Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ERİŞTİ And M. POLAT, "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki," ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , ROMA, Italy, pp.183-184, 2017

ERİŞTİ, B. And POLAT, M. 2017. Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki. ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (ROMA, Italy), 183-184.

ERİŞTİ, B., & POLAT, M., (2017). Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki . ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu (pp.183-184). ROMA, Italy

ERİŞTİ, BAHADIR, And MUSTAFA POLAT. "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki," ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, ROMA, Italy, 2017

ERİŞTİ, BAHADIR And POLAT, MUSTAFA. "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki." ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , ROMA, Italy, pp.183-184, 2017

ERİŞTİ, B. And POLAT, M. (2017) . "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki." ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , ROMA, Italy, pp.183-184.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHADIR ERİŞTİ And author={MUSTAFA POLAT}, title={Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki}, congress name={ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu}, city={ROMA}, country={Italy}, year={2017}, pages={183-184} }