H. P. KARASU Et Al. , "İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1, pp.111-144, 2015
KARASU, H. P. Et Al. 2015. İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1 , 111-144.
KARASU, H. P., GİRGİN, Ü., & GÜRGÜR, H., (2015). İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1, 111-144.
KARASU, HALİSE, ÜMİT GİRGİN, And HASAN GÜRGÜR. "İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1, 111-144, 2015
KARASU, HALİSE P. Et Al. "İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1, pp.111-144, 2015
KARASU, H. P. GİRGİN, Ü. And GÜRGÜR, H. (2015) . "İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.6, no.1, pp.111-144.
@article{article, author={HALİSE PELİN KARASU Et Al. }, title={İşitme engelli bir çocuğun okuma yazma becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı ile desteklenmesi}, journal={Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry}, year=2015, pages={111-144} }