O. EMİR Et Al. , "Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma," Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3, pp.291-310, 2010
EMİR, O. Et Al. 2010. Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3 , 291-310.
EMİR, O., KILIÇ, G., & PELİT, E., (2010). Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3, 291-310.
EMİR, OKTAY, GONCA KILIÇ, And ELBEYİ PELİT. "Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma," Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3, 291-310, 2010
EMİR, OKTAY Et Al. "Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma." Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3, pp.291-310, 2010
EMİR, O. KILIÇ, G. And PELİT, E. (2010) . "Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma." Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.15, no.3, pp.291-310.
@article{article, author={OKTAY EMİR Et Al. }, title={Üç Yıldızlı Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2010, pages={291-310} }