N. Özer Canarslan, "Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi," In Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları , Ankara: Efe Akademi, 2022, pp.283-305.
Özer Canarslan, N. Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi. 2022. In Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları , Efe Akademi, Ankara, 283-305.
Özer Canarslan, N., (2022). Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi. Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları (pp.283-305), Ankara: Efe Akademi.
Özer Canarslan, NUR. "Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi." In Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları , 283-305. Ankara: Efe Akademi, 2022
Özer Canarslan, NUR Ö. . "Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi." Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları , Efe Akademi, 2022, pp.283-305.
Özer Canarslan, N. (2022) "Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi", Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları . Ankara: Efe Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NUR ÖZER CANARSLAN}, chaptertitle={Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi}, booktitle={ Sağlık kurumlarında güncel pazarlama araştırmaları}, publisher={Efe Akademi}, city={Ankara},year={2022} }