Atıf Formatları
Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERDOĞAN And E. ÖZDEMİR ERDOĞAN, "Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.17-34, 2013

ERDOĞAN, A. And ÖZDEMİR ERDOĞAN, E. 2013. Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 17-34.

ERDOĞAN, A., & ÖZDEMİR ERDOĞAN, E., (2013). Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 17-34.

ERDOĞAN, ABDULKADİR, And EMEL ÖZDEMİR ERDOĞAN. "Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 17-34, 2013

ERDOĞAN, ABDULKADİR And ÖZDEMİR ERDOĞAN, EMEL Ö. . "Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.17-34, 2013

ERDOĞAN, A. And ÖZDEMİR ERDOĞAN, E. (2013) . "Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.17-34.

@article{article, author={ABDULKADİR ERDOĞAN And author={EMEL ÖZDEMİR ERDOĞAN}, title={Didaktik durumlar teorisi ışığında ilköğretim öğrencilerini matematiksel süreçlerin yaşatılması}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={17-34} }