Atıf Formatları
Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Z. C. UĞURHAN. Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri. : Kriter Yayınevi2021, pp.209

UĞURHAN, Y. Z. C. 2021. Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri . Kriter Yayınevi.

UĞURHAN, Y. Z. C., (2021). Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri . : Kriter Yayınevi.

UĞURHAN, YUSUF. Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri : Kriter Yayınevi, 2021

UĞURHAN, YUSUF Z. . Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri . Kriter Yayınevi, 2021.

UĞURHAN, Y. Z. C. (2021) Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri . 1st edn. : Kriter Yayınevi.

@book{book, author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, title={Reklamda Kaynak ve Kanal Olarak Sosyal Medya Fenomenleri}, publisher={Kriter Yayınevi}, year={2021} }