Atıf Formatları
İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERSOY, "İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi," The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4, pp.170-181, 2005

ERSOY, A. 2005. İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi. The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4 , 170-181.

ERSOY, A., (2005). İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi. The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4, 170-181.

ERSOY, ALİ. "İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi," The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4, 170-181, 2005

ERSOY, ALİ. "İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi." The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4, pp.170-181, 2005

ERSOY, A. (2005) . "İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi." The Turkish Online Journal of Educational Technology , vol.4, no.4, pp.170-181.

@article{article, author={ALİ ERSOY}, title={İlköğretim bilgisayar dersindeki sınıf yerleşim düzeni ve öğretmen rolünün yapılandımacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi}, journal={The Turkish Online Journal of Educational Technology}, year=2005, pages={170-181} }