Ö. KILINÇ Et Al. , "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196, 2018
KILINÇ, Ö. Et Al. 2018. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme. Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9 , 184-196.
KILINÇ, Ö., ARICI, A., & BAYÇU, S., (2018). Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme. Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9, 184-196.
KILINÇ, ÖZGÜR, ALİ ARICI, And SEVİL BAYÇU. "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9, 184-196, 2018
KILINÇ, ÖZGÜR Et Al. "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196, 2018
KILINÇ, Ö. ARICI, A. And BAYÇU, S. (2018) . "Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Intermedia International e-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196.
@article{article, author={ÖZGÜR KILINÇ Et Al. }, title={Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Intermedia International e-Journal}, year=2018, pages={184-196} }