N. F. ERSOY And R. R. DURUCASU, "SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma," Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13, 2016
ERSOY, N. F. And DURUCASU, R. R. 2016. SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma. Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2 , 1-13.
ERSOY, N. F., & DURUCASU, R. R., (2016). SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma. Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 1-13.
ERSOY, NEZİHE, And REMZİ REHA DURUCASU. "SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma," Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 1-13, 2016
ERSOY, NEZİHE F. And DURUCASU, REMZİ R. . "SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma." Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13, 2016
ERSOY, N. F. And DURUCASU, R. R. (2016) . "SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma." Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-13.
@article{article, author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA And author={REMZİ REHA DURUCASU}, title={SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma}, journal={Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1-13} }