E. GÜLMEZ, "Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları," 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference , Aydın, Turkey, 2020
GÜLMEZ, E. 2020. Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları. 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference , (Aydın, Turkey).
GÜLMEZ, E., (2020). Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları . 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference, Aydın, Turkey
GÜLMEZ, EMRAH. "Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları," 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference, Aydın, Turkey, 2020
GÜLMEZ, EMRAH. "Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları." 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference , Aydın, Turkey, 2020
GÜLMEZ, E. (2020) . "Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları." 3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference , Aydın, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRAH GÜLMEZ}, title={Bir Online Müzik Platformu Olarak Spotify ve Spotify’da Yayınlanan Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumları}, congress name={3rd Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies Conference}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2020}}