G. BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, "Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması," 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , Midilli, Greece, 2019
BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, G. 2019. Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması. 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , (Midilli, Greece).
BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, G., (2019). Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması . 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Midilli, Greece
BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, GÖKÇE. "Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması," 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Midilli, Greece, 2019
BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, GÖKÇE B. . "Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması." 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , Midilli, Greece, 2019
BÜYÜKERŞEN GÖKSEL, G. (2019) . "Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması." 2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , Midilli, Greece.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÖKÇE BÜYÜKERŞEN GÖKSEL}, title={Basılı Reklamlarda Görsel Dikkat: Reklam Görsellerinin Göz İzleme Çalışması}, congress name={2. Uluslararası Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı}, city={Midilli}, country={Greece}, year={2019}}