M. Aslan And S. A. ÖZTÜRK, "Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2, 2015
Aslan, M. And ÖZTÜRK, S. A. 2015. Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2 .
Aslan, M., & ÖZTÜRK, S. A., (2015). Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2.
Aslan, Melda, And SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK. "Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2, 2015
Aslan, Melda And ÖZTÜRK, SEVGİ A. . "Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2, 2015
Aslan, M. And ÖZTÜRK, S. A. (2015) . "Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2.
@article{article, author={Melda Aslan And author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK}, title={Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2015}