M. ÖZKAN GÜRSES And O. C. ADIGÜZEL, "Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi," 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2011
ÖZKAN GÜRSES, M. And ADIGÜZEL, O. C. 2011. Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi. 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Eskişehir, Turkey).
ÖZKAN GÜRSES, M., & ADIGÜZEL, O. C., (2011). Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi . 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey
ÖZKAN GÜRSES, MERAL, And OKTAY CEM ADIGÜZEL. "Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi," 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2011
ÖZKAN GÜRSES, MERAL Ö. And ADIGÜZEL, OKTAY C. . "Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi." 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2011
ÖZKAN GÜRSES, M. And ADIGÜZEL, O. C. (2011) . "Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi." 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERAL ÖZKAN GÜRSES And author={OKTAY CEM ADIGÜZEL}, title={Bilişsel Akademik Dil Öğrenme Yaklaşımı nın Cognitive Academic Language Learning Approach CALLA Fransızca Hazırlık Programındaki Öğrencilerin Okuma Stratejilerini Kullanma Durumlarına Etkisi}, congress name={1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2011}}