R. A. YILMAZ, "Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri," Ulusal İletişim Sempozyumu , vol.3, Ankara, Turkey, pp.189, 2000
YILMAZ, R. A. 2000. Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri. Ulusal İletişim Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 189.
YILMAZ, R. A., (2000). Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri . Ulusal İletişim Sempozyumu (pp.189). Ankara, Turkey
YILMAZ, RASİME. "Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri," Ulusal İletişim Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2000
YILMAZ, RASİME A. . "Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri." Ulusal İletişim Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.189, 2000
YILMAZ, R. A. (2000) . "Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri." Ulusal İletişim Sempozyumu , Ankara, Turkey, p.189.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Duygusal Çekicilikli Reklamların İletişim Etkileri}, congress name={Ulusal İletişim Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2000}, pages={189} }