Atıf Formatları
İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ERDEMİR, "İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57, pp.26-43, 2007

ERDEMİR, E. 2007. İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57 , 26-43.

ERDEMİR, E., (2007). İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57, 26-43.

ERDEMİR, ERKAN. "İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57, 26-43, 2007

ERDEMİR, ERKAN. "İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57, pp.26-43, 2007

ERDEMİR, E. (2007) . "İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.18, no.57, pp.26-43.

@article{article, author={ERKAN ERDEMİR}, title={İşe Almada Pazarlama Bakış Açısı ve Aday Odaklılık}, journal={İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi}, year=2007, pages={26-43} }