G. BARIŞ. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi. İstanbul: Mediacat, Kapital Medya2015, pp.196
BARIŞ, G. 2015. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . Mediacat, Kapital Medya, İstanbul.
BARIŞ, G., (2015). Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . İstanbul: Mediacat, Kapital Medya.
BARIŞ, GÜLFİDAN. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . İstanbul: Mediacat, Kapital Medya, 2015
BARIŞ, GÜLFİDAN. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . Mediacat, Kapital Medya, 2015.
BARIŞ, G. (2015) Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . 2nd edn. İstanbul: Mediacat, Kapital Medya.
@book{book, author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi}, publisher={Mediacat, Kapital Medya}, year={2015} }