Atıf Formatları
Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. BARIŞ. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi. İstanbul: Mediacat, Kapital Medya2015, pp.196

BARIŞ, G. 2015. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . Mediacat, Kapital Medya, İstanbul.

BARIŞ, G., (2015). Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . İstanbul: Mediacat, Kapital Medya.

BARIŞ, GÜLFİDAN. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . İstanbul: Mediacat, Kapital Medya, 2015

BARIŞ, GÜLFİDAN. Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . Mediacat, Kapital Medya, 2015.

BARIŞ, G. (2015) Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi . 2nd edn. İstanbul: Mediacat, Kapital Medya.

@book{book, author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Kusursuz Müşteri Memnuniyeti İçin Şikayet Yönetimi}, publisher={Mediacat, Kapital Medya}, year={2015} }