Atıf Formatları
Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERDOĞAN And E. ÖZDEMİR ERDOĞAN, "Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu," Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4850-4868, 2017

ERDOĞAN, A. And ÖZDEMİR ERDOĞAN, E. 2017. Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu. Journal of Human Sciences , vol.14, no.4 , 4850-4868.

ERDOĞAN, A., & ÖZDEMİR ERDOĞAN, E., (2017). Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu. Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, 4850-4868.

ERDOĞAN, ABDULKADİR, And EMEL ÖZDEMİR ERDOĞAN. "Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu," Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, 4850-4868, 2017

ERDOĞAN, ABDULKADİR And ÖZDEMİR ERDOĞAN, EMEL Ö. . "Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu." Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4850-4868, 2017

ERDOĞAN, A. And ÖZDEMİR ERDOĞAN, E. (2017) . "Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu." Journal of Human Sciences , vol.14, no.4, pp.4850-4868.

@article{article, author={ABDULKADİR ERDOĞAN And author={EMEL ÖZDEMİR ERDOĞAN}, title={Rutin olmayan problem çözme sürecinde öğrencilerin desteklenmesi: İki matematik öğretmeninin durumu}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2017, pages={4850-4868} }