K. ŞENOCAK, "Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması," Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2, pp.133-176, 2009
ŞENOCAK, K. 2009. Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması. Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2 , 133-176.
ŞENOCAK, K., (2009). Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması. Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2, 133-176.
ŞENOCAK, KEMAL. "Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması," Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2, 133-176, 2009
ŞENOCAK, KEMAL. "Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması." Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2, pp.133-176, 2009
ŞENOCAK, K. (2009) . "Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması." Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi , vol.25, no.2, pp.133-176.
@article{article, author={KEMAL ŞENOCAK}, title={Toplumda Tanınmışlık Düzeyine Erişmiş Markanın Farklı Mal veya Hizmetlere İlişkin Korunması}, journal={Banka ve Ticaret Hukuku Dergisi}, year=2009, pages={133-176} }