Atıf Formatları
Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. S. Türker, "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3, pp.1049-1069, 2021

Türker, M. S. 2021. Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3 , 1049-1069.

Türker, M. S., (2021). Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3, 1049-1069.

Türker, MURAT. "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3, 1049-1069, 2021

Türker, MURAT S. . "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3, pp.1049-1069, 2021

Türker, M. S. (2021) . "Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.10, no.3, pp.1049-1069.

@article{article, author={MURAT SAMİ TÜRKER}, title={Türkçeyi İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Harmanlanmış Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2021, pages={1049-1069} }