E. Akkan And G. Barış, "Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7, pp.137-168, 2007
Akkan, E. And Barış, G. 2007. Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7 , 137-168.
Akkan, E., & Barış, G., (2007). Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7, 137-168.
Akkan, Erdem, And GÜLFİDAN BARIŞ. "Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7, 137-168, 2007
Akkan, Erdem And Barış, GÜLFİDAN. "Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7, pp.137-168, 2007
Akkan, E. And Barış, G. (2007) . "Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2007, no.7, pp.137-168.
@article{article, author={Erdem Akkan And author={GÜLFİDAN BARIŞ}, title={Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: izleyicinin Yerleştirmelere Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi }, year=2007, pages={137-168} }