M. K. YILMAZ Et Al. , "Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3, pp.409-419, 2015
YILMAZ, M. K. Et Al. 2015. Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3 , 409-419.
YILMAZ, M. K., BAŞAR, E. E., & PABUÇCU, H., (2015). Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3, 409-419.
YILMAZ, MUSTAFA, ENES EMRE BAŞAR, And HAKAN PABUÇCU. "Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3, 409-419, 2015
YILMAZ, MUSTAFA K. Et Al. "Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3, pp.409-419, 2015
YILMAZ, M. K. BAŞAR, E. E. And PABUÇCU, H. (2015) . "Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.15, no.3, pp.409-419.
@article{article, author={MUSTAFA KEMAL YILMAZ Et Al. }, title={Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama}, journal={EGE ACADEMIC REVIEW}, year=2015, pages={409-419} }