B. İLBAY And M. AKOĞLAN KOZAK, "Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi," International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1, pp.217-245, 2020
İLBAY, B. And AKOĞLAN KOZAK, M. 2020. Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi. International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1 , 217-245.
İLBAY, B., & AKOĞLAN KOZAK, M., (2020). Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi. International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1, 217-245.
İLBAY, BEGÜM, And MERYEM AKOĞLAN KOZAK. "Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi," International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1, 217-245, 2020
İLBAY, BEGÜM And AKOĞLAN KOZAK, MERYEM A. . "Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi." International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1, pp.217-245, 2020
İLBAY, B. And AKOĞLAN KOZAK, M. (2020) . "Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi." International Journal of Human Sciences , vol.17, no.1, pp.217-245.
@article{article, author={BEGÜM İLBAY And author={MERYEM AKOĞLAN KOZAK}, title={Otel İşletmelerinde İnsani Sigma Modeli’nin Hizmet Odaklılığa Etkisi}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2020, pages={217-245} }