Atıf Formatları
Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Şardağı And R. A. Yılmaz, "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133, 2017

Şardağı, E. And Yılmaz, R. A. 2017. Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 88-133.

Şardağı, E., & Yılmaz, R. A., (2017). Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 88-133.

Şardağı, Emine, And RASİME AYHAN YILMAZ. "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 88-133, 2017

Şardağı, Emine And Yılmaz, RASİME A. . "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133, 2017

Şardağı, E. And Yılmaz, R. A. (2017) . "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133.

@article{article, author={Emine Şardağı And author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={88-133} }