E. ŞARDAĞI And R. A. YILMAZ, "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133, 2017
ŞARDAĞI, E. And YILMAZ, R. A. 2017. Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 88-133.
ŞARDAĞI, E., & YILMAZ, R. A., (2017). Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 88-133.
ŞARDAĞI, EMİNE, And RASİME AYHAN YILMAZ. "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 88-133, 2017
ŞARDAĞI, EMİNE And YILMAZ, RASİME A. . "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133, 2017
ŞARDAĞI, E. And YILMAZ, R. A. (2017) . "Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.88-133.
@article{article, author={EMİNE ŞARDAĞI And author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={88-133} }