R. R. DURUCASU, "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221, 2024
DURUCASU, R. R. 2024. FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4 , 3203-3221.
DURUCASU, R. R., (2024). FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 3203-3221.
DURUCASU, REMZİ. "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 3203-3221, 2024
DURUCASU, REMZİ R. . "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221, 2024
DURUCASU, R. R. (2024) . "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221.
@article{article, author={REMZİ REHA DURUCASU}, title={FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2024, pages={3203-3221} }