Atıf Formatları
FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. R. DURUCASU, "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221, 2024

DURUCASU, R. R. 2024. FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4 , 3203-3221.

DURUCASU, R. R., (2024). FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 3203-3221.

DURUCASU, REMZİ. "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, 3203-3221, 2024

DURUCASU, REMZİ R. . "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221, 2024

DURUCASU, R. R. (2024) . "FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.59, no.4, pp.3203-3221.

@article{article, author={REMZİ REHA DURUCASU}, title={FARKLI SEKTÖRLERDEKİ MARKALARIN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2024, pages={3203-3221} }