E. E. Başar, "Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73, pp.199-210, 2018
Başar, E. E. 2018. Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73 , 199-210.
Başar, E. E., (2018). Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73, 199-210.
Başar, ENES. "Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73, 199-210, 2018
Başar, ENES E. . "Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73, pp.199-210, 2018
Başar, E. E. (2018) . "Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , vol.22, no.73, pp.199-210.
@article{article, author={ENES EMRE BAŞAR}, title={Markalar Sanal Topluluklar Aracılığı ile Müşteri Bağı Oluşturabilirler Mi?}, journal={EKEV AKADEMİ DERGİSİ}, year=2018, pages={199-210} }