Atıf Formatları
Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji: Okuryazarlık Gelişiminin Desteklenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. SERPİL, "Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler," In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Ankara: Vizetek, 2020, pp.213-243.

SERPİL, H. Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler. 2020. In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Vizetek, Ankara, 213-243.

SERPİL, H., (2020). Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler. Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji (pp.213-243), Ankara: Vizetek.

SERPİL, HARUN. "Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler." In Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , 213-243. Ankara: Vizetek, 2020

SERPİL, HARUN. "Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler." Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji , Vizetek, 2020, pp.213-243.

SERPİL, H. (2020) "Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler", Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji . Ankara: Vizetek.

@bookchapter{bookchapter, author ={HARUN SERPİL}, chaptertitle={Anlamak İçin Sorgulama Öğretiminde Temel Stratejiler}, booktitle={ Anaokulundan Ortaokula Öğrenciler için Araştırmaya Dayalı 50 Strateji}, publisher={Vizetek}, city={Ankara},year={2020} }