Atıf Formatları
Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KARACA, "Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2, pp.1951-1960, 2011

KARACA, E. 2011. Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2 , 1951-1960.

KARACA, E., (2011). Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2, 1951-1960.

KARACA, EROL. "Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2, 1951-1960, 2011

KARACA, EROL. "Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2, pp.1951-1960, 2011

KARACA, E. (2011) . "Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.6, no.2, pp.1951-1960.

@article{article, author={EROL KARACA}, title={Öğretimde Geribildirimin Önemi Gerekliliği ve Niteliğine İlişkin Öğrenci Algıları}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2011, pages={1951-1960} }