G. Yaktıl Oğuz, "Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3, pp.184-195, 2010
Yaktıl Oğuz, G. 2010. Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3 , 184-195.
Yaktıl Oğuz, G., (2010). Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3, 184-195.
Yaktıl Oğuz, RABİA. "Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3, 184-195, 2010
Yaktıl Oğuz, RABİA G. . "Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3, pp.184-195, 2010
Yaktıl Oğuz, G. (2010) . "Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.3, pp.184-195.
@article{article, author={RABİA GÜRSEL YAKTIL OĞUZ}, title={Güzellik Kadınlar İçin Nasıl Vaade Dönüşür Kadın Dergilerindeki Kozmetik Reklamları Üzerine Bir İnceleme}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2010, pages={184-195} }