Atıf Formatları
Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. SEZGİN And P. ŞENEL, "Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3, pp.168-189, 2017

SEZGİN, E. And ŞENEL, P. 2017. Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3 , 168-189.

SEZGİN, E., & ŞENEL, P., (2017). Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3, 168-189.

SEZGİN, ERKAN, And PINAR ŞENEL. "Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3, 168-189, 2017

SEZGİN, ERKAN And ŞENEL, PINAR. "Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3, pp.168-189, 2017

SEZGİN, E. And ŞENEL, P. (2017) . "Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.3, pp.168-189.

@article{article, author={ERKAN SEZGİN And author={PINAR ŞENEL}, title={Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2017, pages={168-189} }