Citation Formats
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. KABAEL And B. BARAK, "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ," The Journal of International Education Science , 2017

KABAEL, T. And BARAK, B. 2017. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ. The Journal of International Education Science .

KABAEL, T., & BARAK, B., (2017). ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ. The Journal of International Education Science .

KABAEL, TANGÜL, And BAŞAK BARAK. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ," The Journal of International Education Science , 2017

KABAEL, TANGÜL And BARAK, BAŞAK. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ." The Journal of International Education Science , 2017

KABAEL, T. And BARAK, B. (2017) . "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ." The Journal of International Education Science .

@article{article, author={TANGÜL KABAEL And author={BAŞAK BARAK}, title={ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2017}