T. KABAEL And B. BARAK, "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ," The Journal of International Education Science , 2017
KABAEL, T. And BARAK, B. 2017. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ. The Journal of International Education Science .
KABAEL, T., & BARAK, B., (2017). ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ. The Journal of International Education Science .
KABAEL, TANGÜL, And BAŞAK BARAK. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ," The Journal of International Education Science , 2017
KABAEL, TANGÜL And BARAK, BAŞAK. "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ." The Journal of International Education Science , 2017
KABAEL, T. And BARAK, B. (2017) . "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ." The Journal of International Education Science .
@article{article, author={TANGÜL KABAEL And author={BAŞAK BARAK}, title={ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZMEDEKİ FONKSİYONEL DÜŞÜNME BECERİLERİ}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2017}