H. S. KİMZAN And F. AĞLARGÖZ, "Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1, pp.277-296, 2010
KİMZAN, H. S. And AĞLARGÖZ, F. 2010. Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1 , 277-296.
KİMZAN, H. S., & AĞLARGÖZ, F., (2010). Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1, 277-296.
KİMZAN, HALİL, And FEYZA AĞLARGÖZ. "Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1, 277-296, 2010
KİMZAN, HALİL S. And AĞLARGÖZ, FEYZA. "Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1, pp.277-296, 2010
KİMZAN, H. S. And AĞLARGÖZ, F. (2010) . "Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.1, pp.277-296.
@article{article, author={HALİL SEMİH KİMZAN And author={FEYZA AĞLARGÖZ}, title={Tüketiciliğin Gelişen Gücü: Siyasal Tüketicilik}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={277-296} }