Atıf Formatları
Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

V. AKSOY And Ç. TOPUZ, "Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması," In Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma , Ankara: Vize Akademik, 2022, pp.21-39.

AKSOY, V. And TOPUZ, Ç. Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması. 2022. In Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma , Vize Akademik, Ankara, 21-39.

AKSOY, V., & TOPUZ, Ç., (2022). Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması. Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma (pp.21-39), Ankara: Vize Akademik.

AKSOY, VEYSEL, And ÇETİN TOPUZ. "Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması." In Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma , 21-39. Ankara: Vize Akademik, 2022

AKSOY, VEYSEL And TOPUZ, ÇETİN. "Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması." Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma , Vize Akademik, 2022, pp.21-39.

AKSOY, V. And TOPUZ, Ç. (2022) "Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması", Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma . Ankara: Vize Akademik.

@bookchapter{bookchapter, author ={VEYSEL AKSOY And author ={ÇETİN TOPUZ}, chaptertitle={Okul öncesi dönemde değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanması}, booktitle={ Otizm spektrum bozukluğu olan okulöncesi dönem çocuklara etkinliklerle öğretim sunma}, publisher={Vize Akademik}, city={Ankara},year={2022} }