Atıf Formatları
Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Z. C. UĞURHAN And R. A. YILMAZ, "İnteraktivite Kavramı," In Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler , İstanbul: The Kitap, 2022, pp.189-232.

UĞURHAN, Y. Z. C. And YILMAZ, R. A. İnteraktivite Kavramı. 2022. In Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler , The Kitap, İstanbul, 189-232.

UĞURHAN, Y. Z. C., & YILMAZ, R. A., (2022). İnteraktivite Kavramı. Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler (pp.189-232), İstanbul: The Kitap.

UĞURHAN, YUSUF, And RASİME AYHAN YILMAZ. "İnteraktivite Kavramı." In Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler , 189-232. İstanbul: The Kitap, 2022

UĞURHAN, YUSUF Z. And YILMAZ, RASİME A. . "İnteraktivite Kavramı." Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler , The Kitap, 2022, pp.189-232.

UĞURHAN, Y. Z. C. And YILMAZ, R. A. (2022) "İnteraktivite Kavramı", Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler . İstanbul: The Kitap.

@bookchapter{bookchapter, author ={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN And author ={RASİME AYHAN YILMAZ}, chaptertitle={İnteraktivite Kavramı}, booktitle={ Reklam Teorileri 2 Reklam Nasıl Çalışır Üzerine Teoriler, Modeller , Kavramsal Çerçeveler}, publisher={The Kitap}, city={İstanbul},year={2022} }