G. M. Atar And G. Şener, "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2016
Atar, G. M. And Şener, G. 2016. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri. I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , (İzmir, Turkey).
Atar, G. M., & Şener, G., (2016). Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri . I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Turkey
Atar, GÜNAY, And Gülcan Şener. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2016
Atar, GÜNAY M. And Şener, Gülcan. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2016
Atar, G. M. And Şener, G. (2016) . "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜNAY MOTİF ATAR And author={Gülcan Şener}, title={Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri}, congress name={I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2016}}