G. M. ATAR And G. ŞENER, "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2016
ATAR, G. M. And ŞENER, G. 2016. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri. I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , (İzmir, Turkey).
ATAR, G. M., & ŞENER, G., (2016). Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri . I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Turkey
ATAR, GÜNAY, And GÜLCAN ŞENER. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2016
ATAR, GÜNAY M. And ŞENER, GÜLCAN. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2016
ATAR, G. M. And ŞENER, G. (2016) . "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜNAY MOTİF ATAR And author={GÜLCAN ŞENER}, title={Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri}, congress name={I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2016}}