A. Topuz Savaş, "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.2-31, 2014
Topuz Savaş, A. 2014. Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 2-31.
Topuz Savaş, A., (2014). Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 2-31.
Topuz Savaş, AYLA. "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 2-31, 2014
Topuz Savaş, AYLA T. . "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.2-31, 2014
Topuz Savaş, A. (2014) . "Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.2-31.
@article{article, author={AYLA TOPUZ SAVAŞ}, title={Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tutum}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={2-31} }