L. Özkoçak And Ö. Hünel, "Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği," 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies , Aydın, Turkey, pp.172, 2020
Özkoçak, L. And Hünel, Ö. 2020. Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği. 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies , (Aydın, Turkey), 172.
Özkoçak, L., & Hünel, Ö., (2020). Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği . 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies (pp.172). Aydın, Turkey
Özkoçak, LEVENT, And Özgür Hünel. "Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği," 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies, Aydın, Turkey, 2020
Özkoçak, LEVENT And Hünel, Özgür. "Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği." 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies , Aydın, Turkey, pp.172, 2020
Özkoçak, L. And Hünel, Ö. (2020) . "Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği." 3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies , Aydın, Turkey, p.172.
@conferencepaper{conferencepaper, author={LEVENT ÖZKOÇAK And author={Özgür Hünel}, title={Marka Yerelleşmesinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansıması: Coca-Cola Türkiye Örneği}, congress name={3rd International Conferance on Cultural Informatics, Coımmunication and Media Studies}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2020}, pages={172} }