G. KÖŞKER And G. GÜLMEZ, "Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi," e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2, pp.21-35, 2015
KÖŞKER, G. And GÜLMEZ, G. 2015. Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi. e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2 , 21-35.
KÖŞKER, G., & GÜLMEZ, G., (2015). Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi. e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2, 21-35.
KÖŞKER, GİZEM, And GÜLNİHAL GÜLMEZ. "Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi," e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2, 21-35, 2015
KÖŞKER, GİZEM And GÜLMEZ, GÜLNİHAL. "Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi." e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2, pp.21-35, 2015
KÖŞKER, G. And GÜLMEZ, G. (2015) . "Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi." e-International Journal of Education Research , vol.6, no.2, pp.21-35.
@article{article, author={GİZEM KÖŞKER And author={GÜLNİHAL GÜLMEZ}, title={Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İkinci Dil Fransızca Okumaya Etkisi}, journal={e-International Journal of Education Research}, year=2015, pages={21-35} }