E. DAĞTAŞ And M. E. YILDIZ, "Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi," Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.120-142, 2015
DAĞTAŞ, E. And YILDIZ, M. E. 2015. Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi. Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10 , 120-142.
DAĞTAŞ, E., & YILDIZ, M. E., (2015). Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi. Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10, 120-142.
DAĞTAŞ, ERDAL, And MEHMET EMİR YILDIZ. "Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi," Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10, 120-142, 2015
DAĞTAŞ, ERDAL And YILDIZ, MEHMET E. . "Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi." Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.120-142, 2015
DAĞTAŞ, E. And YILDIZ, M. E. (2015) . "Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi." Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition , vol.5, no.10, pp.120-142.
@article{article, author={ERDAL DAĞTAŞ And author={MEHMET EMİR YILDIZ}, title={Türkiye'de "İzleyicinin Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi}, journal={Yeditepe Üniversitesi Global Media Journal Turkish Edition}, year=2015, pages={120-142} }