B. A. EREN And N. F. ERSOY, "Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.248-273, 2017
EREN, B. A. And ERSOY, N. F. 2017. Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3 , 248-273.
EREN, B. A., & ERSOY, N. F., (2017). Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 248-273.
EREN, BERRİN, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 248-273, 2017
EREN, BERRİN A. And ERSOY, NEZİHE F. . "Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.248-273, 2017
EREN, B. A. And ERSOY, N. F. (2017) . "Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.248-273.
@article{article, author={BERRİN ARZU EREN And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={248-273} }